Gasudslip i Sønderjylland

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der opstod lørdag morgen en gaslugt på vejen Viben i Tønder efter et gasudslip.

Syd- og Sønderjyllands Politi oplyser til presse-fotos.dk, at beredskabet foretog en kortvarig udluftning i forbindeles med gasudslippet.

Arbejdet er overstået, og der er ingen, der er kommet noget til i den forbindelse.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce