Gasudslip i Hvidovre

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der skete søndag formiddag et gasudslip på Tårnfalkevej i Hvidovre, hvor en gasledning fik et brud.

“Jeg kan bekræfte, at vi er tilstede i området. Brandvæsenet har dog styr på situationen, og der er ingen fare for nogen eller noget,” lyder det fra vagtchefen hos Københavns Vestegns Politi.

Annonce
Annonce