Fri bane på Lillebæltsbroen: Den sidste bil og den udbrændte lastbil er nu fjernet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag eftermiddag er der sket et færdselsuheld på Ny Lillebæltsbro mellem to lastbiler og en personbil.

I forbindelse med færdselsuheldet udbrød der brand i den ene lastbil – den sidste bil og den udbrændte lastbil er nu fjernet fra broen.

Sydøstjyllands Politi oplyser, at der nu er åbent i alle vejbaner mod Jylland.

Grundet uheldet er der dog fortsat massiv kø i retning mod Fyn!

SE OGSÅ: PERSON HASTET PÅ HOSPITALET – BIL BRAGER IND I VEJTRÆ

bælt
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce