Fragtskib stødt på grund ved Bornholm – Marinehjemmeværnet kaldt ud

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Et fragtskib er natten til mandag stødt på grund ud for Sorthat Muleby på Bornholm.
Marinehjemmeværnet fra Flotille 471 som har base i Rønne, er sendt med deres skib MHV 903 Hjortø, ud for at sikre at der ikke er/ sker en forurening fra skibet såsom et olieudslip.

Annonce
Annonce
Annonce