Flere patruljer med hunde til stede i Tårnby – melding om indbrud

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Kl. 05.20 er et større opbud af politi fremme på Kirstinehøj i Tårnby.
En melding om indbrud er indløbet, så flere patruljer er ankommet til stedet hvor de søger med hunde.

En person blev ifølge vidne truffet af politiet på området. En “maler” som er i gang med et stykke arbejde, og som var hoppet over hegnet, da alt var afspærret.

Annonce
Annonce
Annonce