Flere biler kørt af vejen grundet isglatte veje

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Fredag morgen var der meldinger om, at der havde været et mindre spild på Toppevadvej i Stenløse. Der var mistanke om olie på vejbanen.

Det viste sig dog at være isglatte veje, som var årsagen til, at flere biler kørte af vejen.

Annonce
Annonce
Annonce