Flammer stod op af gasgrill – Brandvæsnet fremme

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet er fredag /juleaftensdag til stede på Granvej i Solrød hvor der er indløbet en melding om brand i en gasgrill, så brandvæsnet blev tilkaldt for at slukke branden.
Brandvæsnet kunne efter endt slukning returnere til stationen

Annonce
Annonce
Annonce