Flammer og røg fra brændende hus: Brandbiler og ambulance på stedet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er lørdag eftermiddag opstået en brand i et hus i Nordsjællandske Ølsted.

Ambulance og brandbiler er tilstede for at hjælpe eventuelle sårede, samt for at slukke branden.

Der er blevet brugt skumslukkere i aktionen.

Der er ingen meldinger om personskade.

LÆS OGSÅ: BILJAGT, ULYKKE, VANVIDSKØRSEL OG EN STOR MÆNGDE HASH: TO MÆND IDØMT FLERE ÅRS FÆNGSEL

Se billederne herunder:

Annonce
Annonce