Færdselsulykke: To biler i sammenstød i Helsingør

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

To biler er kørt sammen fredag formiddag på Kongevejen i Helsingør.

Bilerne er blevet beskadiget af sammenstødet, men meldingen er, at ingen personer er kommet til skade.

Annonce
Annonce
Annonce