Færdselsuheld: Motorvej spærret

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er onsdag morgen sket et færdselsuheld, som gør, at en del af Sønderjyske Motorvej omkring Kolding er spærret af.

P4 Trafik skriver på Twitter:

“E20 / E45 spærret ved Kolding mod Esbjerg og Grænsen mellem mtv. kryds Kolding og 62 Kolding Ø pga. uheld. Kø.”

Vejdirektoratet skriver på trafikinfo.dk:

“E20, E45 Sønderjyske Motorvej, fra Kolding N mod Kolding V mellem motorvejskryds Kolding og Kolding Ø <62>. Spærret, uheld, politi og redningsmandskab er på stedet, rednings- og oprydningsarbejdet forventes tidligst afsluttet kl. 08:45.”

Annonce
Annonce