Færdselsuheld: Bus brager ind i varebil

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der har onsdag eftermiddag været et færdselsuheld, som involverer en bus og en varebil ved Skævinge i Nordsjælland. Politi og ambulance er på stedet. Der er meldinger om mindst en tilskadekommen. Vedkommendes tilstand kendes ikke.

Annonce
Annonce
Annonce