En person ramt af bil i Aakirkeby

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Politi og ambulancefolk er onsdag eftermiddag til stede i Aakirkeby. En person er blevet ramt af en bil og beredskabet er til stede med flere køretøjer.

Annonce
Annonce
Annonce