Dieselspild i Fredericia

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag eftermiddag er der blevet spildt diesel på Tonne Kjærsvej i Fredericia.

Beredskabet er således i gang med oprydningen på stedet for at fjerne olien fra vejbanen.

Annonce
Annonce
Annonce