Klimaaktivister spærrer afkørsel

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Klimaaktivister fra Nødbremsen spærrer en afkørsel fra motorvejen.

De orange veste fra Nødbremsen er på spil igen.

Her spærrer de i øjeblikket afkørsel Jægersborgsvej fra Helsingørmotorvejen.

Derfor er der kødannelse på afkørslen samt motorvejen.

Der er ingen meldinger om tumult i forbindelse med demonstrationen.

Annonce
Annonce