Cyklist påkørt i København – kørt på hospitalet med udrykning

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En cyklist er fredag aften blevet kørt ned af en bil på Sallingevej/Godthåbsvej København.

Cyklisten er med ambulance og udrykning kørt på hospitalet til behandling.
Vejen er under oprydningen og redningsarbejdet spærret og der vides endnu ikke hvornår den åbner op igen.

Annonce
Annonce
Annonce