Containerbrand i Ishøj

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tirsdag aften måtte Hovedstadens Beredskab Vestegnen rykke ud til Østergården i Ishøj, da der angiveligt var gået ild i en container i det fri.

Branden blev hurtigt slukket.

Annonce
Annonce
Annonce