Bygning overtændt – stråtækt hus nedbrænder

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet er natten til mandag talstærkt til stede på Skovbakken ved Hjerup, hvor en bygning med stråtækt tag står overtændt af flammer på stedet. I følge meldingen skulle der være gasflasker i bygningen.
Brandvæsnet kæmper med slukningsarbejdet hvor flammerne står højt over taget.

Annonce
Annonce
Annonce