Bybus i nødsporet: Oliespild på motorvej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bybus holder sent lørdag eftermiddag i nødsporet på Østjyske Motorvej omkring Tilst, hvor den lækker diesel-olie.

Brandvæsenet er kommet til stede og er begyndt at spule motorvejen, så det er muligt igen at køre på den uden risiko.

Annonce
Annonce
Annonce