Bus fælder lysmast og trafiklys

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bus er onsdag kommet galt af sted i et lyskryds på Silkeborgvej i Aarhus.

Den har væltet både lysmast og trafiklys.

Ifølge chaufførens forklaring, holdt han for rødt lys og begyndte at køre frem, da lyset skiftede til grønt. Da han begynder at køre, kommer en bil kørende på tværs (sandsynligvis over for rødt lys), hvilket får chaufføren til at forsøge at undgå et sammenstød, og derfor ender bussen med at køre ind i lystmasten, siger Østjyllands Politi til Presse-fotos.dk.

Der er ikke umiddelbart meldinger om, at nogen personer er kommet til skade ved uheldet.

Annonce
Annonce
Annonce