Brandvæsnet til stede ved bygning i Frederikshavn

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Natten til fredag blev Nordjyllands beredskab station Frederikshavn kaldt ud til en bygningsbrand på Olfert Fischers Vej  i Frederikshavn.
Brandvæsnet er i gang med slukningsarbejdet.
Hvad der brændte er endnu ukendt, men brandvæsnet fik hurigt branden under kontrol.

Annonce
Annonce
Annonce