Brandvæsnet til stede på Albani torv i Odense

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet er søndag aften til stede med flere slukningskøretøjer og en drone på Albani torv i Odense C, hvor der var indløbet en melding om en mulig brand i en bygning.
Efter en grundig gennemgang fandt de ingen brand

Annonce
Annonce
Annonce