Brandvæsnet talstærkt til stede i Brøndby

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet samt politiet er lørdag eftermiddag talstærkt til stede ved Gillesager i Brøndby hvor der var indløbet en melding om en brand på femte sal. Det viste sig at være en beboer der havde brændt mad på og det havde fået naboer til at kontakte brandvæsnet

Annonce
Annonce