Brandvæsnet rykker ud

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandalarmen er gået i Århus. Brandvæsnet rykker ud.

Hvis du bor ved Fenrisvej i Århus, så er der nu en forklaring på, hvorfor brandvæsnet pludselig var til stede.

En brandalarm er gået, og det er derfor brandvæsnet rykker ud.

(Artiklen fortsætter efter billedet)

Brandvæsnet rykkede hurtigt ud til en automatisk brandalarm.

Brandalarmen er automatisk, hvilket ofte sker – uden der nødvendigvis er en brand at spore.

Det samme var tilfældet her, hvorfor brandvæsnet kunne forlade stedet i god ro og orden relativt hurtigt efter udrykningen.

Annonce
Annonce