Brandvæsnet rykker ud til gågade

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Fredag aften er brandvæsnet blevet kaldt ud til en gågade, da der er gået en brandalarm på adressen.

Brandalarmen har forstyrret beboerne i området, da den er gået flere gange på kort tid.

Der er ikke tegn på brand eller røg fra stedet og brandvæsnet er ankommet til Nørre Alle i Århus med et mindre hold.

Bygningen er blevet undersøgt og kort efter ankomsten er brandvæsnet kørt fra stedet.

Annonce
Annonce