Brandvæsnet på udrykning til Hillerød Hospital

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag eftermiddag er flere brandkøretøjer ankommet til Hillerød Hosptital, hvor de har fået melding om, at der er gået en brandalarm.

Derfor er beredskabet i gang med at undersøge bygningerne for at sikre, at der ikke er nogen fare for personale eller patienter.

LIGE NU LÆSER ANDRE: BORGERE I PANIK: PERSON MED SVÆRD GÅR RUNDT I PARKEN

Mandskabet regner med at forlade stedet inden for kort tid.

Annonce
Annonce