Brandvæsnet på udrykning i Hedensted

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Søndag eftermiddag er brandvæsnet ankommet til Østerled i Hedensted.

Et mindre hold er ankommet til en adresse, hvor man har sikret sig, at den anmeldte brand er slukket og stedet er sikret.

Annonce
Annonce