Brandvæsnet kaldt ud til brand i biopejs

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tirsdag aften blev brandvæsnet kaldt ud til en brand i en villa i Bredager i Greve. Her var der gået ild i en biopejs. Ilden havde spredt sig til gulvet og der blev rapporteret om høje flammer.

Brandvæsnet fik dog hurtigt slukket branden og sørgede for, at den ikke spredte sig yderligere.

En person blev behandlet og kørt på hospitalet i ambulance.

Herefter forlod politi og brandvæsen stedet.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce