Brandvæsnet ankommet til Femern Village

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag eftermiddag måtte brandvæsnet rykke ud til Femern Village ved Femernforbindelsen i Rødby. To bandbiler ankom til stedet, hvor mandskabet har undersøgt, om der skulle være nogen fare på færde.

Det var dog ikke tilfældet, og beredskabet har forladt stedet.

Annonce
Annonce
Annonce