Brandvæsenet til stede på Peblinge Dosseringen i København

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag omkring klokken 18.00 er Hovedstadens Beredskab til stede med en brandbil på Peblinge Dosseringen i København.

Her var brandvæsenet hastet ud, da en automatisk brandalarm var aktiveret.

Ved ankomst til adressen, kunne det dog konstateres, at der var tale om falsk alarm.

SE OGSÅ: PRESSE-FOTOS.DK AFSLØRER: KRIGSMINISTER I ROCKERKLUB ANHOLDT FOR DRAGØR-DRABET

Annonce
Annonce