Brandvæsenet til stede på motorvej – brand i lastbil

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En brand er onsdag morgen opstået i lasten på en lastbil på Sønderjyske motorvej ved Rødekro.
Lastbilen kom kørende med en større mængde halmballer, da en kraftig røgudvikling startede.
Brandvæsenet har spærret en tilkørsel til en rasteplads, hvor slukningsarbejdet nu er i gang.

Annonce
Annonce