Brandvæsenet til stede i Åbyhøj

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsenet var sent fredag aften til stede på Silkeborgvej i Åbyhøj, hvor der er indløbet en melding om en brand i en lejlighed.

Brandvæsenet kunne kort efter ankomst returnere til stationen.

Annonce
Annonce