Brandvæsenet rykker ud til hospitalet

Indsatslederen til stede foran hospitalet
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En automatisk brandalarm er onsdag klokken 13.02 aktiveret på Skejby Sygehus på Palle Juul-Jensens Boulevard i det nordlige Aarhus.

Derfor er Østjyllands Politi rykket ud i flere køretøjer til adressen.

Ved ankomst blev stedet undersøgt for både flammer og røg, men da der ikke blev fundet noget kørte brandvæsenet tilbage til stationen.

Annonce
Annonce