Brandvæsenet kaldt ud til rundkørsel i Slagelse

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsenet er onsdag aften til stede på Korsørvej/ Omfartsvejen i Slagelse, hvor en større mængde korn lå i en rundkørsel.

Kornet er blevet fjernet og brandvæsenet kunne derefter returnere til stationen.

Annonce
Annonce
Annonce