Brandvæsenet kaldt ud til brandalarm på bosted

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsenet er lørdag middag kaldt ud til en brandalarm der er aktiveret på Egevænget i Helsingør. Efter en grundig gennemgang af området kunne brandvæsenet returnere til stationen uden yderligere gøren.

Annonce
Annonce
Annonce