Brandvæsenet kaldt ud til brand i lejlighed

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Sydvestjysk Brandvæsen blev mandag aften kaldt ud til en melding om brand i en mikroovn i Bramming.
Branden var hurtigt slukket og brandvæsnet kunne derefter forlade stedet uden yderligere gøren.

Annonce
Annonce