Brandvæsenet kaldt ud til ældrecenter i Brøndby

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsenet er mandag morgen kaldt ud til Æblehavens ældrecenter på Guldborgvej i Brøndby hvor en brandalarm er blevet aktiveret.
Efter en grundig gennemgang kunne brandvæsenet returnere til stationen uden yderligere gøren.

Annonce
Annonce
Annonce