Brandvæsen til stede i Kolding

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet er onsdag eftermiddag rykket ud til Vonsildvej i Kolding, hvor der angiveligt skulle vælte damp ud af bygningen.

Det vides endnu ikke, hvor dampen stammer fra.

Annonce
Annonce