Brandvæsen kaldt ud til bål

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsenet blev fredag aften kaldt ud til et efterladt bål på Islev Skole i Rødovre Kommune.

Bålet blev hurtigt slukket, og ingen kom noget til i den forbindelse.

Annonce
Annonce