Brandalarm aktiveret i bygning

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En brandalarm er mandag eftermiddag blevet aktiveret på M.P. Allerup i Odense SØ.

Efter en grundig gennemgang i bygningen kunne brandvæsenet returnere til stationen uden yderligere gøren.


Annonce
Annonce