Brand på villavej sender brandvæsnet til Esbjerg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag eftermiddag er flere brandkøretøjer ankommet til Kirsebærvej i Esbjerg. Her er der udbrudt brand i et hus på villavejen.

Ved ankomsten kunne mandskabet konstatere, at der var en del røg i huset, men ingen brand. Derfor blevet huset udluftet, og området blev undersøgt, så man er helt sikker på, at der ikke er fare for beboerne.

Politi og brandvæsen har forladt stedet.

Annonce
Annonce
Annonce