Brand på mark

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag eftermiddag rykkede brandvæsnet ud til en brand på en mark i Fredericia.

Ved ankomsten kom der hurtigt styr på situationen og branden er blevet slukket på Gl. Ribevej.

Kort efter ankomsten er mandskabet kørt fra adressen.

Annonce
Annonce