Brand på Herlev Hospital

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Politi og brandvæsen rykkede fredag formiddag ud til en brand på Herlev Hospital.

Det oplyser Københavns Vestegns Politi på Twitter.

Ifølge politiet er der ingen tilskadekomne ved branden.

Beredskab Øst oplyser ligeledes, at der blev indsat 15 brand- og redningskøretøjer samt 30 brandfolk ved branden på Herlev Hospital.

Branden er blevet slukket og brandvæsnet arbejder nu på at udlufte røg og håndtere vandskade fra de aktiverede sprinklere.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce