Brand i lejlighedsopgang i Hørsholm

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Nordsjællands Brandvæsen rykkede mandag aften ud til en brand i Ådalsparken i Hørsholm. Her var en brand brudt ud i en af lejlighedsopgangene.

Brandvæsnet fik heldigvis slukket branden og ingen kom til skade.

Annonce
Annonce
Annonce