Brand i lejlighed i Aarhus

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er tirsdag ved middagstid udbrudt brand i en lejlighed på Reginehøjvej i det nordlige Aarhus.

Østjyllands Brandvæsen skrev i første omgang på Twitter:

“Vi er på vej til melding om brand i et etagebyggeri på Reginehøjvej Aarhus N.”

Senere lød det:

“Der er styr på branden. Lejligheden ventileres for røg, og der tilkaldes skadeservice.”

Annonce
Annonce