Brand i lastbil antændte industribygning i Viborg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En brand i en lastbil har fredag aften antændt en industribygning i Viborg.

Lastbilen udbrændte på stedet og brandfolkene kæmper lige nu med at få slukket flammerne så de ikke breder sig videre i bygningen. Man kan på industribygningen se flere brandskader op af gavlen.

Annonce
Annonce
Annonce