Brand i knallert i Odense

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet er tirsdag aften til stede på Niels Bohrs Alle i Odense SØ, hvor en knallert brænder i en tunnel.
Brandvæsnet er i gang med slukningsarbejdet på stedet samt udluftning.

Annonce
Annonce
Annonce