Brand i hus sender brandvæsnet på udrykning

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Onsdag aften er brandvæsnet og politiet ankommet til Skodsborgvej i Nærum, hvor der er udbrudt brand i et hus.

Der er tale om en mindre brand, som hurtigt kom under kontrol og derfor er mandskabet er kørt fra stedet efter, at der er blevet luftet ud på adressen.

Annonce
Annonce