Brand i Herlev

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet har været på opgave Højbjergvej 71 i Herlev, hvor der var gået ild i en bolig.

Beredskabs Øst oplyser, at de har fået branden under kontrol på kort tid, og er kørt fra boligen igen.

Der er ikke meldt noget om personskader ved branden.

Annonce
Annonce
Annonce