Biluheld i Farum

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tirsdag eftermiddag er en personbil kørt galt i Farum nær Rådhustorvet. Føreren af bilen er angiveligt kørt ind i et vejskilt, men er ved bevidsthed.

Politiet, beredskabet og en ambulance er til stede ved ulykkesstedet.

Annonce
Annonce
Annonce