Bil smadret i solouheld i Albertslund

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Onsdag eftermiddag har brandvæsnet været til stede på Albertslundvej i Albertlund, hvor en bil står smadret ved vejbanen.

Der er ikke ankommet nogen ambulance til stedet, og politiet har været ude og sætte afspærringstape rundt om bilen. Brandvæsnet har været på stedet og hældt kattegrus ud på asfalten.

Annonce
Annonce
Annonce